Promocje
Trias
Trias
36,99 zł 34,99 zł 30,07 zł 28,45 zł
m2
Kreda
Kreda
44,99 zł 42,99 zł 36,58 zł 34,95 zł
m2
Karbon
Karbon
52,99 zł 50,99 zł 43,08 zł 41,46 zł
m2
Cegła z fugą
Cegła z fugą
44,99 zł 42,99 zł 36,58 zł 34,95 zł
m2
Retro
Retro
34,99 zł 32,99 zł 28,45 zł 26,82 zł
m2
Stara cegła
Stara cegła
35,99 zł 33,99 zł 29,26 zł 27,63 zł
m2
Rzymska
Rzymska
35,99 zł 33,99 zł 29,26 zł 27,63 zł
m2
Stara cegła NAROŻNIK
Stara cegła NAROŻNIK
6,30 zł 5,80 zł 5,12 zł 4,72 zł
szt.
Barton
Barton
46,99 zł 44,99 zł 38,20 zł 36,58 zł
m2
Program lojalnościowy

OGÓLNE ZASADY PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO

  1. Organizatorem programu lojalnościowego jest firma MiM Art Angels s.c. z siedzibą w Miechowie przy ulicy Podmiejskiej 13.
  2. Program lojalnościowy/Program - działanie mające na celu nagradzanie Uczestników którzy dokonują zakupu towarów u Organizatora.
  3. Regulamin - niniejszy dokument określający zasady, zakres i warunki uczestnictwa w Programie Lojalnościowym prowadzonym przez Organizatora.
  4. Uczestnik - każda osoba fizyczna lub firma która przystąpiła do Programu na zasadach opisanych w Regulaminie.
  5. Konto Uczestnika - indywidualne konto na którym rejestrowane są wszystkie aktywności, powodujące naliczanie lub odliczanie punktów, gromadzonych przez Uczestnika w ramach Programu.
  6. Stan konta - ilość zgromadzonych przez Uczestnika punktów.
  7. Nagroda - produkt, które Organizator umieścił w katalogu nagród w sklepie na które można wymieniać zgromadzone w Programie punkty.
I. ZASADY PRZYZNAWANIA PUNKTÓW
  1. Po zakończeniu procesu realizacji zapłaty przez Uczestnika Programu za towary Organizatora następuje przyznanie punktów, które wymieniane są na złotówki ( 10 pkt = 1 zł ).
  2. Punkty gromadzone na koncie uczestnika można wymienić na produkty wyszczególnione z kategorii " FIGURKI RABAT10% ".
  3. Aby wymienić przyznane punkty na produkty trzeba zalogować się na swoim koncie użytkownika i kliknąć aktywny link: " Przejdź do listy produktów, które możesz wymienić za punkty "
  4. Uczestnik może sprawdzać historię zmian Stanu Konta na swoim Koncie Uczestnika.
  5. Punkty programu są naliczane proporcjonalnie od wydanej kwoty ( zakupy za 5 zł = przyznane 2 pkt. ).
  6. W ramach działań promocyjnych Uczestnikom mogą być przyznane dodatkowe punkty. Za zapisanie się do newslettera - 20 pkt, dodanie opinii o produkcie - 20 pkt. Organizator ma prawo skorygować Stan Konta Uczestnika, jeśli punkty zostały przyznane nieprawidłowo.
  7. Punkty gromadzone na Koncie Uczestnika nie podlegają zamianie na pieniądze w formie wypłat, mogą być wymienione tylko na produkty z wymienionej kategorii. Punkty nie mogą przekazane osobie trzeciej.
II. ZASADY WYMIANY PUNKTÓW NA NAGRODY
  1. Uczestnik powinien zgłosić Organizatorowi chęć odbioru nagrody, minimum 5 dni robocze przed planowanym terminem odbioru. Brak zgłoszenia we wskazanym terminie może skutkować niedostępnością danej nagrody w siedzibie Organizatora.
  2. Zgłoszenia chęci odbioru nagrody można dokonać za pośrednictwem Konta Uczestnika, telefonicznie lub drogą elektroniczną.
  3. Odebranie nagrody skutkuje zmniejszeniem Stanu Konta Uczestnika o ilość punktów niezbędnych do odebrania wybranej nagrody.
  4. Organizator ma prawo poprosić Uczestnika o pisemne potwierdzenie odbioru nagrody w chwili jej wydania.
III. POLITYKA PRYWATNOŚCI
  1. Administratorem danych osobowych uczestników Programu jest Organizator.
  2. Organizator będzie przetwarzał następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres e-mail, telefon, adres.
  3. Dane osobowe Uczestnika będą przetwarzane dla celów realizacji i uczestnictwa w Programie. W tym między innymi Uczestnikowi będą przesyłane informacje o zmianie Stanu Konta.
  4. Każdy uczestnik ma możliwość wglądu i aktualizacji danych osobowych dotyczących jego osoby. 
IV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości w naliczaniu punktów, Uczestnik ma prawo do złożenia reklamacji drogą mailową. Reklamacja powinna być rozpatrzona w terminie 14 dni.
  2. Organizator ma prawo do zakończenia Programu w dowolnym momencie. Po zakończeniu Programu wymiana Punktów nie będzie możliwa.
  3. Regulamin może być zmieniony w dowolnym momencie, poprzez umieszczenie na stronie internetowej Organizatora nowej wersji regulaminu oraz indywidualne powiadomienie każdego Uczestnika drogą elektroniczną pod wskazanym w Koncie Uczestnika adresem email. Jeśli Uczestnik w ciągu 14 dni od ogłoszenia zmian nie zgłosi braku akceptacji przyjmuje się, że Uczestnik zmiany zaakceptował. 
  4. Dla wszystkich praw i obowiązków, jakie wynikną Programu Lojalnościowego, właściwe jest prawo polskie.
Inni kupili również
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl